reklama

Dávam Ti zbohom...a odpusť

To sú slová,ktoré milovaným ľuďom už nikdy nepoviem priamo do očí.Neverila by som,že v tento rok nás opustia naši chlapi.Ale život je taký...a my sme ostali samy.Boh to tak chcel...a ja tomu verím.Ako ťažko sa mi to niekedy prijíma.Najmä ak viem,že ostalo mnoho nevypovedaných slov,zostalo mnoho ,,prepáč,, a mnoho ,,ďakujem,, a mnoho ,,ľutujem,,.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)

...nechaj ma,...nemám čas...daj mi pokoj,prestaň už...a HLAVNE sa uvedom!!!Zneli zlostné slová z mojich úst,len čo ma ON šarmantne provokoval.Pokúšal sa byť mojím hrdinom.Bez šance.Bola som chladná k prejavom akéjkoľvek romantiky.V tej chvíli bol chorobou,na akú som nemala liek.Neverila som jeho slovám: ...Ja Ťa mám naozaj rád,Ty mi neveríš......No vieš,že aj ja Teba mám rada,...zľahka som mu odpovedala,dúfajúc,že už bude menej dotieravý.Prišiel však osudný zlom.Nalomil všetko,čo sa ešte nalomiť dalo.Natrhol reťaz všetkých vzťahov,situácií,okamihov...Naša posledná cesta zo školy.A zrazu ON v nemocničnej izbe a ja s hlavou v zaslzených rukách.So strachom v hlase mi dôverne dával poznať seba.Svoje obavy,svoje krízy,svoje drobné radosti...Neobával sa mojej reakcie...nehanbil sa vyznať sa predo mnou.Bol ešte nezrelým mužom s veľkými snami,o ktorých som vedela....,,Raz si Ťa pozvem do Pošty pre Teba,,...tešil sa. ...Nieee,len to nie,to Ti nedovolím!..odrádzala som ho od odvážneho činu,obávajúc sa pri tom.Ľakala som sa týchto jeho výmyslov.Kiežby som vtedy bola čo len tušila. ,,Bojím sa,že sa už nezobudím,,...,,keď sa však preberiem,zavolám Ti ako prvej,,...sľuboval mi a ja som tŕpla.A zavolal...tešila som sa,že už je po všetkom a zdravie sa mu konečne vráti.No všetko sa vrátilo,muselo sa vrátiť ale do úplne nových koľají.Dnes sa už ,,nemusím,,obávať jeho zdvorilosti.Odišla s ním a už sa nikdy nevráti.Dnes túžim po jeho neodbytných chlapčenských slovách plných veľkých nesplnených snov.Tešila by som sa z jeho optimistického rozprávania o futbale,o živote,o škole, o Cirkvi.Nič sa nevráti.Ostali len spomienky,fotky...a nevymazané SMSky v mobile.Po všetkých nám tu niečo zostalo,čo nezmaže ani čas. Jedno však viem presne.Keby som poznala výsledok tohto ,,Človeče,nehnevaj sa!,,Keby som vedela,že naši blízki sa už nedostanú do radostného domčeka,ale že budú predčasne vyradení zo životnej cesty...konala by som ináč.Žiaľ,túto hru musíme dohrať aj bez nich.Život sa musží žiť ďalej a ja neľutujem,že som stretla a poznala takých úžasných ľudí.Ľutujem však to,že som svoju vtedajšiu ignoráciu,malý záujem o pochopenie človeka tak pevne držala v sebe.Buďte aj vy priateľskejší a úprimnejší voči ľuďom,ktorí si pred vami vylievajú vaše srdce,bojujú o vašu priazeň a žijú aj pre vás.Žite aj vy pre iných. Nech vás nepohltí zlosť,pokrytectvo a neochota.Nikdy neviete,kedy srdce,ktoré bilo pre vás,dotlčie.A už nikdy nevyslovíte slová vďaky,odpustenia,odprosenia.Tak ako už ja NIKDY!

Miroslava Mattová

Miroslava Mattová

Bloger 
  • Počet článkov:  12
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som študentka so zmyslom pre jemnú iróniu...zahĺbená do tajov a krás rodnej slovenčiny a náboženstva :o) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu