reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Miroslava Mattová

Miroslava Mattová

Bloger 
  • Počet článkov:  12
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som študentka so zmyslom pre jemnú iróniu...zahĺbená do tajov a krás rodnej slovenčiny a náboženstva :o) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Mýtus zvaný Ježiško

Miroslava Mattová

Mýtus zvaný Ježiško

Myslela som si, že sa k tejto téme nebudem vyjadrovať,pretože sa mi zdalo zbytočné naťahovať sa s niekým o slovíčka. Po včerajšej speváckej megašou sa potrebujem vyjadriť. V nej bol otec jedného z finalistov prirovnaný k tomu, kto nosieva darčeky a je zrejme schopný kráčať aj po hladine rybníka. No kto by to mohol byť? Zrejme to bude tá istá ,,postavička,, na ktorú sa každoročne tešíme kvôli darčekom. Je to Ježiško. Kto je Ježiško?

  • 21. dec 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 283x
  • 96
O sk(r)atovaní v handlovskej bani

Miroslava Mattová

O sk(r)atovaní v handlovskej bani

Slovensko sa spamätáva z banského nešťastia, ktoré ho postihlo minulý týždeň.Ústa médií pomaly utíchajú, pretože informovali o tom, o čom mali. Kto a koľkí, ktorého a o koľkej. Mnoho čísel, žiaľ, i mnoho mien...a otázka Prečo? zostáva záhadou...

  • 20. aug 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 815x
  • 6
Krátko o živote a ešte kratšie o smrti...

Miroslava Mattová

Krátko o živote a ešte kratšie o smrti...

Dnešok ma ešte viac utvrdil v presvedčení,že rok 2008 ma už ničím nemôže prekvapiť.Skutočne platí staré známe o nešťastí,ktoré nechodí po horách,ale po ľuďoch.Len koho sa týka to nešťastie?Ľudí,ktorí museli opustiť tento svet predčasne?Alebo tých,ktorých blízki predčasne opustili?

  • 7. sep 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 527x
  • 0
Eurostres?

Miroslava Mattová

Eurostres?

Nedávno ma príjemne pobavila babkina ,,nevedomosť,,.Týkala sa blížiaceho sa Eura.Uznajte,že vyše 80 ročný dôchodca to zatiaľ nemá jednoduché.

  • 28. aug 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 598x
  • 3
Staroba....ty si mladým ťažoba?!

Miroslava Mattová

Staroba....ty si mladým ťažoba?!

Včera v autobuse som ,,nechtiac,, zachytila rozhovor dvoch mladých dievčat.Viem,že načúvať nie je práve najslušnejšie,ale čo už s tým,keď sa rozhorčenie v hlase jednej z nich nedalo prepočuť?

  • 28. aug 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 817x
  • 5
reklama
Vychovať Tarzana alebo dieťa?

Miroslava Mattová

Vychovať Tarzana alebo dieťa?

Videla som už niekoľko filmov odohrávajúcich sa niekde v džungli či pralese.Malé dieťa sa stratí rodičom a v tomto zdivočelom svete prežije x neskutočne dlhých rokov.Vyrastie z neho krásny,zmužnelý(zarastený) človek.V poriadku.Dôležité je,že dokázal prežiť.Bol nútený učiť sa sám,a sám aj na vlastných chybách a zisteniach,len aby ho dravý svet navôkol sám úplne nepohltil.Avšak...

  • 24. aug 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 663x
  • 0
A už ma nič nepresvedčí!!!

Miroslava Mattová

A už ma nič nepresvedčí!!!

Minule ma jemne vytočili dobre mienené rady a postrehy iných,tých starších a skúsenejších.Tak nad slovom ,,skúsenejších,, sa radšej pozastavím.Kolotoč vymieňania si vzájomných názorov sa točil okolo prestíže vysokej školy,na ktorej študujem.Okolo ,,mojej,,University of ...

  • 21. aug 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 829x
  • 2
Dávam Ti zbohom...a odpusť

Miroslava Mattová

Dávam Ti zbohom...a odpusť

To sú slová,ktoré milovaným ľuďom už nikdy nepoviem priamo do očí.Neverila by som,že v tento rok nás opustia naši chlapi.Ale život je taký...a my sme ostali samy.Boh to tak chcel...a ja tomu verím.Ako ťažko sa mi to niekedy prijíma.Najmä ak viem,že ostalo mnoho nevypovedaných slov,zostalo mnoho ,,prepáč,, a mnoho ,,ďakujem,, a mnoho ,,ľutujem,,.

  • 20. aug 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 637x
  • 4
Ako ma bábo v cudzom brušku potiahlo na vrchol hory...

Miroslava Mattová

Ako ma bábo v cudzom brušku potiahlo na vrchol hory...

O tom,ako je občas moja viera slabá,sa presviedčam takmer každý deň. Skutočne.A stále akoby som čakala na zázrak..akoby som čakala na znamenie,ktoré moju vieru utuží a povedie ma za Kristom ďalej.V túto sobotu som však dostala menšiu životnú facku a pochopila som.

  • 19. aug 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 000x
  • 13
Čo ma už nedokáže prekvapiť...(alebo) Filmy na americký spôsob

Miroslava Mattová

Čo ma už nedokáže prekvapiť...(alebo) Filmy na americký spôsob

Som vďačná americkým tvorcom za nakrútenie jedného z ďalších filmových skvostov. Keby som nesledovala ten včerajší,nemala by som o čom dnes písať. Čím častejšie si pozriem nejaký zo zaoceánskej produkcie,tým skôr sa uisťujem v tvrdení: ...akoby mu z oka vypadol...

  • 19. aug 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 146x
  • 6
reklama
Nie je všetko zlato,čo sa ligoce

Miroslava Mattová

Nie je všetko zlato,čo sa ligoce

Pred niekoľkými mesiacmi som dala svojej skrytej odvahe zelenú. Dovolila som jej,aby konala za mňa. Chytila som šancu,ktorá sa mi núkala, za pašesy. Naša univerzitná televízia vyhlásila konkurz pre nádejné talenty a ponúkla im možnosť stať sa ich novými redaktorskými a moderátorskými tvárami...lenže...medzi exkluzívnymi postami bol ponúknutý aj jeden s názvom: informátor.

  • 15. aug 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 556x
  • 0
Príroda si nevyberá...

Miroslava Mattová

Príroda si nevyberá...

Po nedeľnom obede mi k úplnej spokojnosti chýbalo už sa len napiť. Zaliať tie maškrty,ktoré ťažko liezli mojím pahltným krkom. Posledný možný dúšok som videla vo fľaši dúfajúc,že bude môj. Smäd akosi prirýchlo pominul vo chvíli,počas ktorej moja mladšia sestra natriasala fľašou netrpezlivo očakávajúc limonádový vír. Ako dieťa sa s radosťou v očiach dívala na tento úkaz vo fľaši.Pri pohľade na moju zvírenú zálievku som si spomenula tentoraz na iný úkaz...na ten prírodný.

  • 15. aug 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 596x
  • 1
reklama
SkryťZatvoriť reklamu